Czy warto zlecać kolportaż ulotek reklamowych?

Usługi

Profesjonalny kolportaż ulotek reklamowych cieszy się wciąż dużym zainteresowaniem reklamodawców. I co najważniejsze – popularność usług w tym zakresie wcale nie maleje. Warto wiedzieć, że ulotka, choć zazwyczaj niewielkiego formatu, ma w sobie wielką moc informacyjną i reklamową. Żeby tak się jednak stało w praktyce – dobrze jest ją zamówić u profesjonalistów z branży. Dlaczego? Odkrywamy najważniejsze zalety takiej formy reklamy.

Format ulotki dopasowany do rodzaju kolportażu

Standardowy rozmiar ulotek reklamowych to format A5 – i ten najlepiej sprawdzi się w bezpośredniej dystrybucji ulotek w popularnych miejscach spotkań czy tętniących życiem ciągach komunikacyjnych. Reklamodawcy jednak nie zawsze decydują się na ten dość nieduży format swojej reklamy. Pragnienie bycia zauważonym w stosie innych ulotek czasem jest ogromne. Dlatego też warto poznać możliwość zamówienia nieco większych ulotek – tych w formacie A4, a nawet A3. Jeśli chcemy wyróżnić się na tle konkurencji lub zainwestować w bezadresową, lub adresową dystrybucję ulotek reklamowych, będzie to naprawdę doskonały pomysł! Warto pamiętać jednak, że jakiegokolwiek wyboru byśmy ostatecznie nie dokonali, warto dostosować format ulotek do sposobu ich kolportażu oraz rodzaju treści, które dana ulotka ma prezentować. Dużą popularnością cieszą się także ulotki DL, w składanym formacie pozwalającym na trójdzielne zaprezentowanie treści reklamowej połączonej z atrakcyjną grafiką. Ścisła współpraca z doświadczonymi projektantami ulotek czy specjalistami od nowoczesnej reklamy jest tu co najmniej wskazana!

Niewielkie koszty, a jaka skuteczność!

Ulotki reklamowe znane są z tego, że nie pochłaniają ogromnego budżetu reklamodawców, a pozwalają szybko i skutecznie dotrzeć z nową ofertą do szerokiego grona potencjalnych odbiorców. Do tego, zlecając ich kolportaż doświadczonym osobom specjalizującym się w skutecznym ich rozprowadzaniu, mamy idealną receptę na reklamowy sukces. I to bez wydania na ten cel fortuny! Nic dziwnego więc, że ulotki reklamowe na tracą na popularności wśród reklamodawców!